"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu" IMAM NAWAWI….
FREE PALESTINE

Khamis, 4 Februari 2010

rindu yang teramat sangat


putaran roda alam yang di ciptakan Allah, membawaku kembali di waktu ini..
kala semua insan sedang diulit mimpi indah...
aku masih termenung mengimbau masa silamku...
aku cuma anak peneroka felda...
kehidupanku seperti kanak-kanak yang lain..
tiada yang istimewa..

namun..pada suatu ketika..
setelah aku kehilangan orang yang ku kasihi..
aku mula menilai erti kehidupanku..
pada mulanya cuma rasa kehilangan dan keinginan untuk memilikinya semula
namun..setelah kufahami.
begitu banyak hikmah yang Allah berikan untuk aku
segalanya datang..tanpa kusedari.

kehidupan tanpanya disisi,mengajarku erti sabar dan tawakal
kerana aku tahu,walaupun dia sudah meninggalkan aku begitu lama
namun setiap apa yang aku lakukan,dia tetap di hatiku

namun...
rasa terkilan kadang-kadang terlintas juga dihati
terutamanya andai ku beroleh kejayaan
tak pernah sekalipun dapat kukongsikan dengannya
walhal kejayaanku datangnya dari redhanya kepadaku
inspirasinya role model ku
kekuatannya sumber kesabaranku..

(inspirasiku=ayah yang kukasihi,moga kau sentiasa dirahmatiNYA, YA ALLAH kasihi dia, peliharalah dia,jangan YA ROBB KAU biarkan dia keseorangan tanpa belai kasih sayangMU..aminnn)

0 comments: